Presentación y propósitos

Juanjo RodríguezJuanjo Rodríguez

# Date of hire: 21/07/2017

# Age: 46 años

0 0 0
Hola,

Me llamo Juanjo. Soy extremeño.

Después de mucho tiempo meditándolo, por fin me he decidido a experimentar el camino. He decidido lanzarme a hacerlo en solitario, con el deseo de desconectar y simplemente disfrutar la experiencia.
A nivel físico creo que podré afrontarlo relativamente bien. Mis mayores preocupaciones son las logísticas (equipaje, alojamientos, comidas, horarios, tipo de ruta...)
Tengo gente conocida con experiencia en el camino que me asesorará antes de empezar. También intentaré aprovechar toda la información que ofrece esta página y sus usuarios.

Mi idea es aprovechar mis vacaciones para hacer el camino, la segunda quincena de agosto. No sé si es la fecha más propicia, pero es la que tengo segura.

En cuanto a la ruta, no quiero quedarme corto ni pasarme de etapas. Si me gusta, repetiré la experiencia con haciendo otras rutas más largas. También me gustaría probar con una no demasiado masificada.
Viendo las rutas que muestra esta web, estoy pensando en hacer el Camino Inglés, y continuar con el Camino de Santiago a Finisterre y Muxía si me veo con ánimos y fuerzas.

Encantado de estar por aquí. Agradecería cualquier tipo de consejo o información que os pueda sugerir mi presentación. Yo mientras seguiré preparándome y leyéndoos.

Saludos
centovic
#4378 30/09/2017 21:38
00
LionelLionel

# Date of hire: 22/10/2016

# Age: 49 años

# Location: Cahors

23 14 13
via podiensis desde Puy en Velay en Francia por la primera vez ? Bon camino Lionel
pasando por el camino de podendiensis (Francia), camino del interior (pais basco) y camino frances (espana)
#10221 27/03/2024 23:59
00
AlejandroLopezSin avatar

# Date of hire: 08/01/2024

0 1 0
If you have been looking for a site that will help you write a letter of recommendation or Essay for a long time , then you should definitely go here https://nocramming.com/italki-review . I recently graduated from high school and I was supposed to start my admission essay. But I didn't have time to write it. Thanks to this site I got my essay ready in 2 days. I am sure they can help you too. I recommend them.
#10239 02/04/2024 06:28
00
Marco GruneSin avatar

# Date of hire: 10/03/2023

0 3 0
Remember, this isn't just about impressing admissions committees—it's about connecting with them on a human level. So, delve deep, polish your prose, and let your voice shine through as you craft a compelling narrative that sets you apart. Embarking on the journey of write your college essay EssayShark is both exhilarating and daunting. This pivotal piece of writing holds the power to illuminate your unique identity, passions, and ambitions to admissions officers. It's a canvas upon which you paint the vivid picture of who you are beyond transcripts and scores. Embrace your authenticity, sharing personal anecdotes and insights that reveal your character and resilience.
#10242 04/04/2024 12:49
00
Dai GalvinSin avatar

# Date of hire: 27/07/2023

0 3 0
Thanks! You can also choose words of different lengths, from four to eleven letters, and even create wordle unlimited puzzles to challenge yourself or your friends.
La Voz de Galicia La Voz de Asturias

Points of interest

Cities & Towns | Hostels | Lodgings | Restaurants | Saddlery | Doctors | Points of interest | Bikes workshop

Contact us | Privacy policy | Cookies policy | | Terms of use | Authorship | Web Map | Consentimiento

© Copyright LA VOZ DE GALICIA S.A. Polígono de Sabón, Arteixo, A CORUÑA (ESPAÑA) Inscrita en el Registro Mercantil de A Coruña en el Tomo 2438 del Archivo, Sección General, a los folios 91 y siguientes, hoja C-2141. CIF: A-15000649

Developed and managed by Hyliacom