Cidadáns Asturias pide 500.000 euros para potenciar o Camiño de Santiago

Espérase a mellora e construción de máis albergues, e melloras na sinalización ou o acondicionamento das rutas

Fabio
11/10/2017 17:12 '
Un peregrino en el Camino de Santiago

Un peregrino en el Camino de Santiago

O Camiño de Santiago é unha das atraccións turísticas máis importantes de España e todas as comunidades polas que transcorren as súas rutas principais, como o Camiño Francés, o Camiño do Norte, ou o Camiño portugués. As diferentes comunidades sábeno moi ben, incluíndo Asturias, unha das máis beneficiadas pola chegada de miles de turistas.

A comunidade autónoma podería realizar pronto un importante investimento no Camiño de Santiago que, por suposto, espera recuperar mediante os seus froitos. Nicanor García, deputado de Cidadáns na Xunta Xeral do Principado de Asturias, anunciou que o seu partido solicitará unha partida de 500.000 euros para mellorar o Camiño. Farano nos próximos orzamentos rexionais, xa que o seu grupo considera que o potencial do Camiño na comunidade está infravalorado.

Debemos lembrar que por Asturias transcorren tres rutas: o camiño do Salvador que conecta co Francés, o Primitivo e o da costa. Entre outras melloras, Cidadáns espera con este orzamento a mellora e construción de albergues, melloras na sinalización, o acondicionamento, e a promoción do Camiño Primitivo.

Actividade

Para vivir o camiño debes estar rexistrado e/ou logueado. Dá o primeiro paso e empeza a túa historia!

Actividade recente
Sin avatar
xacobito 12/10/17 01:19:29
10
"el potencial del Camino en la comunidad está infravalorado" ¿desde que punto de vista?. Los Peregrinos lo valoramos mucho, ¿lo valoran igual los turistas?

Quizás los turistas lo valoren aún más si todo "se monta" a modo de una Expo Universal. Por cierto, ¿para qué han servido después las infraestructuras? ¿compensó el gasto solo para oficinas?. Más aún, si los albergues, incluidos los de Peregrinos, se califican como alojamientos turísticos con comodidades espectaculares a precio de turista, allanan el itinerario, quitan piedrecitas, le ponen unas escaleras y cintas aquí y allá, hacen algún que otro tunelito (claro, para que no se diga que no se mira por el medio ambiente), cementan los tramos que más se embarran o mejor, ponen un telesilla con nulo impacto paisajístico compatible (no se cómo) con el entorno para que el calzado fashion no se ensucie y ponen al final de cada etapa un spa (o en medio, total, ya puestos). ¿No ven que se cargan el Camino?.

Cuando se habla de "infravaloración" solo se atiende a aspectos económicos. Adiós el aspecto social, tradicional, cultural, espiritual, religioso,... y, desde luego, el de conservación de todos sus valores. No se valora lo que no se conoce y para conocerlo hay que interesarse por él, leer, ver, sentir, escuchar y recorrerlo no una, muchas, muchas, muchas veces y no frente a un montón de papel y potentes ordenadores con programas que calculan teóricos índices económicos, todo desde una oficina.

Se olvida que los turistas se mueven por modas y que más tarde o más temprano esta moda pasará. Peregrinos habrá siempre, pero sin Peregrinos, no hay Camino, es a ellos, a ambos, a quienes se debe cuidar.
1 0
Sin avatar
xacobito 12/10/17 00:09:46
02
¿Desde cuándo el Camino Francés discurre por Asturias?
0 2
Sin avatar
xacobito 13/10/2017 11:43:34
0
Pues sí,.. Obviamente el Francés, ni de lejos.
0
Sin avatar
Javier Laureano Moreno Bernal 12/10/2017 23:47:25
0
El primitivo, elbdel norte y el del Salvador
0
Sin avatar
Jean Marie Ferrer 11/10/17 20:17:31
30
El camino de santiago no es una atraccion touristica es un camino personal y el que camina se llama peregrino y no tourista.Atencion por no hacer del camino secular una atraccion touristica,una autopista jacobea
3 0
La Voz de Galicia La Voz de Asturias

Puntos de interés

Localidades | Albergues | Aloxamentos | Restaurantes | Guarnicionerías | Médicos | Puntos de interese | Talleres de bicicletas

Contactar | Aviso Legal | Autoría | Mapa Web

© Copyright LA VOZ DE GALICIA S.A. Polígono de Sabón, Arteixo, A Coruña (ESPAÑA) Inscrita no Rexistro Mercantil da Coruña no Tomo 2438 do Arquivo, Sección Xeral, aos folios 91 e seguintes, folla C-2141. CIF: A-15000649

Desenvolvido por Hyliacom

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos, manter a sesión e personalizar a experiencia do usuario, así como para obter estatísticas anónimas de uso da web. Se continua navegando consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información aquí